wuaaaa

Konečně je za mnou škola,už jsem se nemohla dočkat! Děsivě se to táhlo, myslela jsem že tam zesenilnim. Ale stálo mi to za to.. stihla jsem během dneška bejt málem vyzkoušená z fyziky.. což se mi povedlo ukecat, psali jsme tip ťop z výtvarky (nedivte se, psát z výtvarky opravdu jde:D).. pak následovala už neukecatelná písemka z ájiny a potom nic nedělání na frájině.. nebo spíš plánování testů. → CELEJ  příští tejden píšem.. asi se zcvoknu,k tomu budou už brzy třídní schůzky a zatim to u mě nevypadá nejlíp, musim zabrat. Nesmí to skončit jako dneska tim přežránim.. snad to zvládnu;)
Babsi

2 Response to "wuaaaa"

  1. body says:

    taky bych mela.. :) ale ja se tak nerada ucim!!

    Jáj škola..fuck!=D já se do ní neučim..hele my taky budeme mít třídní schůzky, nevidím to zrovna růžově =D
    At se ti to zítra podaří, držím palečky :-*

Okomentovat

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme