Že bych byla další?

Poslední dobou furt přemejšlim o tom jak se jinejm i sama sobě víc líbit. Rozhodla jsem se že něco málo zhubnu a uvidím jak se potom budu sobě líbit, nechci aby to bylo třeba 3kg za týden ae postupně.. aby se to pak nevrátilo tak to chci udělat víc pozvolna, doufam že mi v tom pomůžou tréninky a asi bych se měla začít věnovat i posilování navíc. Každopádně nechci skončit naprosto vychrtlá abych se před každym styděla, pouze chci abych vypadala drobnější.. protože na 158 cm velkou holčičku je asi 55 kg příliš, tak snad se mi povede dostat se asi tak na 48.. prozatim.. uvidíme jak se to vyvine dál ;)


PS: nechci blbnout, znam svý meze, kdybych byla příliš vychrtlá nezvládla bych tu fyzickou a psychickou zátěž co zvládat musim...;)
PSS: na tom obrázku nejsem já .. i když barvu vlasů máme stejnou :D

Babsi

2 Response to "Že bych byla další?"

  1. Minnie says:

    Jsme na tom skoro stejně,já mám 157 a 52 kg.:( Můžu se zeptat kolik ti je?..Jinak,když se ptáš jak do toho spadnout.Nevím co máš přesně na mysli,jestli zdravý hubnutí,nebo anu.K obojímu je asi potřeba pořádná motivace,někdo ti něco řekne,nebo se ti něco hne v hlavě a ty si řekneš:Tak dost,a začneš na sobě makat.:DPro mě osobně jsou největší motivace thinspa a taky fakt,že nemůžu nosit to co bych chtěla,jenom proto že to na mym tlustym těle vypadá hrozně.Ještě se ozvy,a ať se ti daří:)

    Anonymní says:

    Tak vítej mezi hubnoucími :)
    Na sladkém jsem taky dost závislá tak nás bude aspon víc :) ale zvládnem to :)

    Pussy
    www.budoriginal.blogspot.com

Okomentovat

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme