29/10/2010

Takže představte si, představte si co já všechno se*eru .. za dnešek toho bylo dost.. a nepočítam s tim že bych se pohla, ale snad se to napoprví nezblázní ;)

snídaně: kousek bábovky
svačina: rien
oběd: pidiřízeček+ 2 polívkový lžičky br. kaše
svačina: rien
večeře: rien

váha: 55,3kg

3 Response to "29/10/2010"

  1. Nikita says:

    Ahoj, tak nákupy byly letos nutný.. jako studentce mi stačilo pár mykin a triček s obrázkama a nepadnoucí džíny sem taky neřešila.. takže sem si koupila pár slušnějších věcí, taky už sem přestala kupovat věci na potom, až zhubnu, tzn. velikost S apod. (toho mam fakt dostatek - takže musim tomu dostát ;)

    No to sem se moc rozepsala.. Zajímalo by mě kolik měříš - protože co já bych za tvojí váhu dala :)

    Máš krásnej jídelníček :)
    A váhu taky, prosím Tě, co blbneš?Musíš být krásně hubená!;)
    Radu jak nemyslet na jídlo?Fíha, to se ptáš tý pravý..na každýho působí něco jiného, jdi se projít, zacvičit si, nakupovat, třeba si nalakuj nehty, počítej do sto, jez led,přečti si časopis, pust si film, udělej si čaj a zalez pod peřinu, pak třeba i usneš nebo budeš líná si jít pro jídlo, dost čtu rady na anorektických blozích, které mě vážně pomohly..ale neříkám, že anorexii a bulimii třeba fandím, ikdyž je pravda, že občas zvracím...Měj se hezky, kdyžtak se ještě někdy podívej na můj blog a napiš, jestli se Ti bude chtít.
    Ahoj, palečky drží Markis ♥

    No to je pravda, ne všechny jsou normální, například metoda rozkousání a vyplivnutí by mě zabila..:D

Okomentovat

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme