Myšlenky zločince..?

 nikoliv, pouze moje myšlenky. Vlastně jen jediná co mi teď vrtá hlavou. Zajímalo by mě jak přesně chci tento blog orientovat. Napadlo mě, že bych mohla všechny "otravovat" svejma malejma problémama, který doprovází můj nedlouhý život. Ale asi by to nebylo úplně nejlepší, takže tento blog skončí asi jako všechny ostatní a bude se zabývat obrázkama nádherných slečen, které kdyby mohli zajisté by chodily bez oblečení. Což já si můžu dovolit pouze v případě, že bych se chtěla stát obětí šikany nebo někoho děsit :D. Ne, zas tak hrozný to snad neni, i dyž něco by se sebou mohla začít dělat, alespoň do sedumnáctiletky bych se mohla dostat na normální váhu, však to skončí ale jako vždy a budu trpět lehkou nadváhou, doktorka mě bude opět upoorňovat jako každou prohlídku, že bych měla míň jíst sladký, ale copak já za to můžou že neodolám čokoládě, bonbónům, nebo snad že momentálně ulítávám na lízátkách?:D každej jsme prostě nějakej :D
No to jsem zase odbočila, takže zpátky, opravdu netuší  jak začít, sna bych si mohla někde zjistit jak se vůbec skrývá část článku, furt to hledám a nikde nenacházím na blog.cz to bylo poměrně přehlednější, jenže "otec" měl stále řeči, že je to plný virů a to mě donutilo poohlédnout se po něčem novém a netuším jestli méně virovém, ale tak to mě v celku netrápí.. zatim :).. Nemáte v hlavě nějaký skvělý nápad? nerada bych aby to skončilo dřív než to začne:D no, asi bych měla začít přidávat smysluplnější články, ale když mě se toho v hlavě honí tolik nesmyslu plnýho jako ostatně všem puberťákům :D takže to nejde tak lehce..

PS: pokud víš jak se část článku skrývá s.v.p., prozraď mi to :D budu ti vděčná
Babsi

0 Response to "Myšlenky zločince..?"

Okomentovat

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme