Babsi - Le petite bouchette...

aneb Babsi - malá pusinka ...


   To je protentokrát moje "krycí" jméno, vybrané díky vlivu jedné nejmenované knížky o nakromanech na mou, občas, křehkou psychiku.:)
Takže už jsem na sebe jednu věc na začátek práskla, teď začnu s těma dalšíma. Jsem hodně urážlivá, někdy povrchní, málokdy sobecká, hodně obětavá a převážně usměvavá. Pokud tě zajímá to jak vypadám představ si malou holčičku s věčně vykulenýma očima, ovšem ne žádné křehké a droboučké stvoření, ale osobu která pro ehm.. vulgární slova (někdy i gesta) nejde daleko *blushing*. Takže to jsem celá já, navíc k tomu všemu ti teď budu nějakou dobu dělat společnost.. i když typuju že ne na dlouho:)
Doufám že jsem tě neodradila;)
Babsi - Le petite bouchete

1 Response to "Babsi - Le petite bouchette..."

  1. Kiki says:

    Krásný bloček !

Okomentovat

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme