rozpačitost


Dneska jsem se viděla s broučkem, ale jsem z toho nějak rozpačitá. Byli jsme sehnat sluchátka k jeho mobilu, už byl celej nervózní z toho, že nemůže v buse nic poslouchat (krom mě:D). Pak jsme jeli k němu, cestou jsme si povídali a chovali se k sobě jako bysme se sebe nemohli vůbec nabažit. Jakmile jsme došli k němu všechno se změnilo a přišla jsem si spíš jako kamarádka, ale nevim, možná toho má jen plný zuby po náročnym tejdnu kterym si prošel. Snad to v pondělí bude ok, protože zítra se neuvidíme:( Nojo, hold se budu muset šprtat abych to přes tejden mohla jen zopakovat, docela se toho děsim, protože jestli to teď zvořu budu mít všechno zakázaný,což by bylo teď docela hrozný... Jop, jinak ráno jsem byla taky ve městě.. kvůli doučku z matiky (prostě na ní nemam mozek) a koupila jsem si černý tílko za 29 korun :D jako moc fajn nákup ne že ne...:D ale už se těšim na příští tejden.. páč bych měla jít "pařit" .. ovšem bez alkoholu, protože ten mi fakt nechutná:D a navíc se dokážu bavit i bez něj..;)
Babsi

3 Response to "rozpačitost"

  1. jestli chceš půjčím ti, ještě máme =D

    Rosie says:

    Tie body sú v podstate z internetu ale súhlasím s nimi :)

    Body says:

    dobra cena,ja si minule koupila za 59,- ai.. :-D to je taky oka..

Okomentovat

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme