Malování.. den druhý

Tak jsem asi od osmi na nohou a běham s kýblem a hadrem, utíram malý skvrnky co odkáply od štětců a válečků. Zatím je vymalovaná chodba, obě koupelny tedˇ přijdou na řadu pokoje...Tak začneme bílejma zdma a ty červený se prý dodělají zítra, mamka si kvůli tomu brala volno:).. Každopádně nadšení mě stále neopouští, přispělo k tomu i to že mam už konečně zas svojí flashku a začala jsem stahovat filmy jak divá, právě teď jsem v půlce stahování Sin City, město hříchu.. :D už se nemůžu dočkat až to uvidim, ještě jsem se k tomu totiž nedostala a láká mě to zajímavý zpracování:) opravdu se na to těšííím:) a co tvuj víkend?.. jop, jídeláky jsem radši psát nebudu protože kudy chodim, tudy něco uždibuju :( .. snad to dneska vyběham, spíš vypózuju venkuXD vypadá to že budu mít pár novejch fotek díky kámošce "fotografce" :) tak až je uvidim, rozhodnu se zda je přihodím sem nebo ne
PS: váhu máme furt bez baterek:(

Babsi

1 Response to "Malování.. den druhý"

  1. Body says:

    urcite sem foto dej.. :)

Okomentovat

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme