jej, já jsem všežravec

Ach joo.. no, tak to vypadá že můžu začít od začátku, kdybyste tak věděli co všechno jsem během posledních dvou až tří dnů stihla díky stresu spořádat asi by vám z toho bylo špatně jako teď mě. K tomu všemu jsem byla "mile" zaskočena jednim sekuriťákem z Rossmanu, kde jsem si byla pro úžasný samolepky s kostkovanejma srdíčkama na nehty, on se na mě dycky tak divně dívá když tam vlezu.. a to tam nechodim každej den ani obden a dneska na mě promluvil ! Ale kdyby řek alespoň něco hezkýho jako, že mi to sluší nebo tak, místo toho na mě vybalil.. : Máte kruhy pod očima.. asi málo spíte. Jsem se na něj otočila, co si to dovoluje a jestli to bylo na mě tak řek že jo, tak sem zaplatila samolepky a vypadla tak rychle jak jen to šlo, pkně mě naštval.. To by mě zajímalo jak to dělal se školou on, pokud vůbec do nějaký chodil.. O bóže.. dneska mě fakt vytáčej prkotiny a nejvíc to že nedokážu udělat to co si usmyslim.. upe mě to deptá, snad příští tejden se mi povede zbavit se stresovýho přejídání a místo toho nastolit stresový nejezení :) Protože na příští tejden máme hozený testy z úplně všech předmětů, tak netušim jak to vymyslim, abych sem stihla něco přidat a ještě se alespoň občas vidět s broučkem a stíhat tréninky.. snad to nedopadne tak mizerně jako tenhle tejden..
Babsi

0 Response to "jej, já jsem všežravec"

Okomentovat

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme