Excuse moi

Vim že sem začínam chodit zřídka, ale dyž já toho začínam mít ve všem nad hlavu :) takže něco vypouštět musim:(.. Každopádně teď už konečně máme opravenej druhej komp tak to snad bude lepší.. Jinak během tý doby se nic zvláštního nestalo.. Krom toho že moje žárlivost je neúnosná a těšim se na Vánoce:) už mam i vymyšleno pár dárků:) Třeba pro miláčka trenky, pravděpodobně buď celý černý, nebo černý s pistolí na boku.. prostě v černý je děsně sexy i když jí moc nemusí:).. třeba se to jednoho dne změní až mu budu vykládat jak k sežrání je:-* .. No a ségře plánuju dát kaktus.. koukala jsem že v Baumarktu měli i ozdoby do květináčů a ona prahne po disco koulích:D .. takže seženu kaktus, k tomu růžovej květináč, nebo zelenej, aby jí ladil s pokojíkem.. Jop, jsem sem ani nehodila ty fotky mýho pokoje.. ale tak neni oč stát.. Z červené se stala růžová, takže celej pokoj je růžovej . až na pár bílých zdí.. na tu jednu růžovou jsem si nachala udělat věšák a zrcadlo a na tu druhou tapetu s černou kočkou.. (takový ty částečně průhledný)..

Ps: žeru jak prokoplá, ale nějak extra to neřešim, po včerejšku kdy jsem byla ujištěna že na tom nejsem natolik hrozně.. přesto bych chtěla do pátku tak o dvě kila míň což nedokážu, protože bych se měla ukázat na maturáku.. i dyž bez miláčka:(..ale zato s novejma botkama a kámoškou!.D
Babsi

1 Response to "Excuse moi"

  1. Body says:

    ja nevim co priteli dat,chtel holici strojek,ale ten je drahy,tak to vidim asi na vonavku Ferrari,lampu z ikei a penezenku... snad to neni malo..

Okomentovat

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme