Vampire suck = Upíří výcuc:)

Právě sleduji Vampire suck. Velmi povedenou parodii na Twilight ságu. Rozhodně stojí za to se na to podívat, protože se pobaví naprosto všichni kdo viděli film, nebo čeli knížky. U některejch pasáží , jako třeba bitka na začátku kdo v jakym týmu (Jacob team vs. Edward team) je, je úžasná. Dokonce bych řekla že v americe jsou takové bitky občas naprosto normální :D. K další úžasné scéně patří Bellina oslava narozenin. Jasper který drží v rukou nůž, vidličku, má "bryndáček" u krku a běží směrem k Belle které stříká z prstu krev jako z tepny .. opravdu vtipné :D
Kdo neviděl, neocení..
Babsi

9 Response to "Vampire suck = Upíří výcuc:)"

  1. :) děkuju přeju ti aby se ti povedlo zhubnout ale ty to dokážeš jsi silná... vampire suck je jako fakt mazec :D :D :D dost jsem z toho nemohla :D?

    terezka says:

    no já zimu miluju =* ..je to nej období =)..snad už brzo začne sněžit =)

    Lushynka says:

    Viděla jsem :) a je to hodně povedené :D a herci jsou tu hezčí :D

    Lushynka says:

    Že jo! ta Bella to je něco hroznýho :D
    Vždycky má otevřenou pusu z toho jí trčí ty dva přední zuby..má vlasy za ušima a ty její vykulený oči :D:D

    Cler says:

    To jsem viděla na kinotypu, ale nekoukala jsem :) mě Twilight moc nebere. Prej případ :D jojo pozadí je luxusní, škoda jen že to není moje břicho, uuu :P

    Barča says:

    To u mě taky :-) nejen sladkosti, ale všechno tučný a dobrý!

    Minnie says:

    Mě bude 28 listopadu 14...Ještě jsem neviděla.vypadá to dobře a vzhledem k tomu že sem bývala naprostej Twilight maniak se mě to dost týká.:D Asi si to stáhnu

    Lushynka says:

    A jak mužou Roberta uznávat jako nějáký sex symbol :D to taky nechápu :D.. Jasně :) moc ráda <3

    Minnie says:

    Sorry 15 :D

Okomentovat

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme