Posun času

přesto že se hodinky dneska ve tři ráno pousnuly na druhou, přijde mi že jsem se vyspala ještě míň.Ale taky jsem díky tomu přišla na záhadu:D alespoň pro mě.. Jak to dělá televize v ten den s programem? Myslím tím ten tištěnej, to tam mají dvakrát za sebou napsanej stejnej čas a pokaždý jinej program?...:D To by bylo asi dost matoucí ne?Každopádně když už jsem teda vzhůru půjdu se trochu protáhnout:) Přemejšlela jsem že bych si sehnala pár cviků z jógy.. Prý to pomáhá na protažení celýho těla.
Babsi

4 Response to "Posun času"

  1. no muk twl toho nemůžu ani vidět xDDD

    Barča says:

    Mě to taky moc počítat nebaví, ale se nervózní, když nevim koli sem toho snědla........:-)

    Nikita says:

    no copa televize, ale vlaky hodinu stojí :)

    Tak ok, spřátelíme už jsem si tě přidala :)
    No jak to dělá televize fakt netuším,ale taky mě to napadlo :D

Okomentovat

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme